Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bądkowie

wycieczka szkolna (1-3 czerwca 2009)

Utworzono dnia 29.11.2019

Każdego roku w naszej szkole jest organizowana wycieczka. Tym razem uczniowie wraz z opiekunami udali się do Karpacza. Pierwszego dnia wycieczki zwiedziliśmy miasto wraz z panią przewodnik. Spacerowaliśmy i podziwialiśmy niezwykłe widoki tamtejszych terenów. Mieliśmy również okazję oglądać jedną z największych atrakcji turystycznych Karpacza, tzn. kościółek Wang. Trzeba na własne oczy zobaczyć to miejsce, by móc choć w pewnym stopniu zrozumieć jego historię. Prostymi słowami nie da się wyrazić piękna widoków, które podziwialiśmy.

Drugiego dnia pojechaliśmy do Czech. Do późnego popołudnia wędrowaliśmy wąskimi ścieżkami Skalnego Miasta. Po powrocie do miejsca zakwaterowania została zorganizowana dyskoteka. Młodzież miała świetne nastroje do zabawy. Trzeciego (i ostatniego już) dna wycieczki nadszedł czas na kupowanie pamiątek. Mieliśmy również okazję zwiedzić Muzeum Zabawek Henryka Tomaszewskiego. Dzięki tym wystawom na chwilę mogliśmy powrócić do beztroskich lat dzieciństwa. Wszyscy wróciliśmy wypoczęci i chętni do działania. Z pewnością ta wycieczka na długo pozostanie w naszej pamięci. (Dominika Mendel IIIa)