Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bądkowie

Trzy dni laby w Łebie

Utworzono dnia 29.11.2019

W tym roku pierwsze trzy dni czerwca spędziliśmy na labie w Łebie. W Dniu Dziecka zwiedzaliśmy skansen w Szymbarku. Największą niespodzianką okazał się domek "do góry nogami". Było to magiczne miejsce, gdzie każdemu z nas wirowało w głowie. Kolejną atrakcją było zdobycie Wieżycy i wejście na 30-metrowy punkt widokowy. Widok był zachwycający, nad nami rozciągało się błękitne niebo, a pod stopami lasy i jeziora kaszubskie. Po kilku godzinach podróży czekał na nas "Relaks". Później zachód słońca, wieczór, dzika plaża, cisza dookoła... Po dniu pełnym wrażeń pozostał "wytęskniony" sen.

Nazajutrz pobiegliśmy plażą w stronę wschodzącego słońca. Po śniadaniu udaliśmy się na nieznane nam dotąd słowińskie wydmy. W tym wyjątkowym miejscu natura połączyła Jezioro Łebsko z mokradłami, które przeistaczały się w złoto wydm, a dalej już tylko błękit morza. Za te widoki warto było zapłacić 12-kilometrową wędrówką. Pełni relaksu skosztowaliśmy podczas kąpieli w basenie ośrodka. Następnie było zwiedzanie Łeby, spacer po porcie, plaża i zachód słońca. Znaleźliśmy czas na zanucenie i posłuchanie dobrej muzyki. Poranek powitaliśmy 2-kilometrowym biegiem po plaży przy wschodzie słońca. Po śniadaniu plażowaliśmy i pływaliśmy w ciepłym południowym Bałtyku.

Na zakończenie pozostała nam Gdynia ze Skwerem Kościuszki i autostrada do Bądkowa. Wycieczkę przygotował i poprowadził pan Zdzisław Etynkowski, a opiekunami byli również: pani Anita Przywitowska, pani Beata Wesołowska i pan Paweł Popławski. Serdecznie dziękujemy naszym nauczycielom! Wycieczka do Łeby pozostanie w naszych wspomnieniach na zawsze również w postaci zdjęć. Uczestnicy wycieczki :)